już w szkole KL0

site
Wyświetlono posty znalezione dla hasła: już w szkole KL0




Temat: indoktrynacja od przedszkola
PaRaGaS <l@my.signapisał(a):


I jakoś nie słyszałem od żadnego z moich znajomych, żeby sytuacja u nich
była jakoś diametralnie inna. Albo ktoś te rzeczy wymyśla na poczekaniu,
albo ja i moi znajomi mamy po prostu zajebistego farta.


Zajebistego miales, to fakt.
W podstawowce u mojej cory siostra wyzywala na religii dzieci od idiotow i
debili (klasa I-III), poza tym odmowila uczenia  dziecka z zespolem Downa
(kl. integracyjna), bo sie brzydzi (tak powiedziala matce). W tej samej
szkole (kl. IV-VI) ksieza od religii byli zmieniani 2 razy. Totalnie olewali
dzieci i stawiali oceny w zaleznosci od widzimisie.
Teraz w gimnazjum (inne miasto) ksiadz zostal zmieniony w I klasie (doszlo
prawie do linczu ksiezula przez rodzicow), teraz uczy mlodziez swiecka
katechetka, ktora straszy je smazeniem w piekle i mowi, ze ich nie lubi.

Slyszalam od osoby bardzo religijnej, ktorej syn zostal ksiedzem, ze
siostrami zakonnymi zostaja glownie kobiety ze wsi, z wyksztalceniem
podstawowym.

Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: sprawdzian 6-kl. styczeń 2006 - błędy
sprawdzian 6-kl. styczeń 2006 - błędy
w opublikowanych w Gazecie odpowiedziach do wczorajszego sprawdzianu 6 kl.
bi.gazeta.pl/im/6/3107/m3107676.pdf
są wg mnie dwa błędy , w 1 pyt. powinno być 1 A ( patrz : 3 zdanie ) a nie 1 C
, a w drugim 2 C a nie 2 B ( patrz : 5 zdanie tekstu )
a propos pyt.19 : ciekawe jaki % 6 klasistow wie co to jest katalog rzeczowy.
podejrzewam że nie wie tego duży odsetek licealistow.
w klasie mojej corki ( koniec I sem. VI kl. ,szkoła podwarszawska ) nie
przerabiali jeszcze zagadnień zw. z figurami geometr.przestrzennymi ( patrz
:prostopadłościan z zad. 22 ) Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Yeah! Dostałam się do wymarzonej klasy...
Dostałam się do wymarzonej szkoły... kl. Ig TE nr.3 w NS i ciesze sie ale moja
przyjaciolka sie nie dostala :( obiecalysmy sobie ze sie nie rozstaniemy... i co
mam teraz zrobić?? zrezygnowac??? nie chce chodzic do szkoly bez niej... a ona
nie chce beze mnie! to nie fair... obie olewalysmy szkole ale ja sie dostalam a
ona nie... moze jej sie trafi lepsza klasa niz mi i moje szczescie sie okaze
nieszczesciem... bede dobrej mysli!!! moze beda jeszcze wolne miejsca... i
bedziemy chodzic do tej samej szkoly... bardzo bym chciala. pozdro dla
wszystkich w podobnej sytuacji... Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Podstawówka w Warszawie
Mogę z czystym sumieniem polecić szkołę społeczną im. Dzieci Zjednoczonej
Europy na ul. Bachmackiej na Mokotowie (tel. 8442838). Jest to szkoła
społeczna, moja córka kończy w niej właśnie 5 kl. Szkoła jest bezstresowa,
poziom nauczania jest wysoki, czesne ok. 750 miesięcznie.
Jest tylko 1 problem - szkoła jest strasznie oblężona i jeśli dziecko nie
zostało zapisane parę lat wcześniej może się nie dostać.
Pozdrawiam Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Porażka....
Witam.
Nie przerażaj się zachowaniem swojego syna. Jedne dzieci są otwarte
a inne nie potrafią sobie z tym poradzić. Ja też mam takie dziecko.
Jak był mały 1-3 lat nikt nie mógł do nas przyjść bo on od razu
płakał. W wieku 4 lat poszedł do przedszkola domowego na 4 godz.(do
publicznego nie chciał) i tam jak były jakieś imprezy typu dzień
babci itp. to moje dziecko wycofywało się. Wszystkie dzieci
śpiewały,m bawiły się a mój siedział mi na kolanach i płakał.
Dzisiaj jest 6-latkiem uczęszczającym do szkoły Kl."0" i zrobił się
bardziej otwarty. Daj swojemu dziecku więcej czasu, rozmawiaj z nim
i wspieraj go, jemu jest z tym ciężko. Zobaczysz że wyrośnie,
później już nie będzie chciał nawet trzymać cię za rękę na ulicy, bo
co powiedzą koledzy. Powodzenia Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Wesoła Szkoła kl. III - nówka nie śmigana ;-)
Wesoła Szkoła kl. III - nówka nie śmigana ;-)
Witajcie!!!
Wiem, że to nie to forum, ale tutaj jest chyba najwięcej mam dzieci
w odpowiednim wieku ;-)))
Kochane, strasznie sfrajerzyłam, nie sprawdziłam i kupiłam komplet
książek do III klasy podstawówki "Wesoła szkoła", a potrzebuję
zupełnie inne.... Cóż, za głupotę się płaci i w związku z tym mam do
sprzedania nowiutki komplet "Wesołej szkoły"... Czy ktoś chce...?
Pozdrawiam
wana Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: dlaczego mojemu dziecku nie nalezy sie zasilek pie
dlaczego mojemu dziecku nie nalezy sie zasilek pie
jestem po dwoch komisjach d s orzekania, obie nie zaliczyly mojego dziecka do
osob niepelnosprawnych ,mam 7.-letnia corke ktora ma niedowidzenie oka
prawego nadwzrocznosc obu oczu ,oraz astygmatyzm oka prawego .dziecko ma
przez caly dzien zaklejone oko lewe, dziecko nosi okulary +2.75 ol i +5.5
op .oprocz tego dziecko hodzi na rehabilitacje pobudzania oka do widzenia.
dziecko ma problemy w nauce ,potrzebujemy specjalnych podrecznikow wesola
szkola kl.1 w wersji dla dzieci slabowidzacych,bo w tych normalnych
podrecznikach sa za male litery,i dziecko nie widzi.dziecku nie naleza sie
zadne przywileje ,bo nie mamy orzeczenia. agnieszka z wroclawia tel.0695 293
169.prosze o odpowiedz i wszelkie wskazowki a takze sms.szczegolnie rodzicow
ktorzy dostali zasilek pielegnacyjny.bardzo prosze. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Podstawówka w Tychach
Ja moje dziecko posyłam od września do STO. Kameralnie, do 16 osób w klasie.
Odkąd sa testy po VI kl. szkoła jest na I miejscu. Jak nauczyciel ma taka małą
grupkę, to nie ma bata, żeby dziecko mogło być przez miesiąc czy dwa niepytane
(a wiem, że się takie rzeczy w szkołach zdarzają). No i basen w ramach wf, i
świetlica do 17.00. I ogrodzony teren, z miejscem do zabaw.
Teraz to najbardziej mnie martwi waga tornistra... Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Mundurki obowiazkowe i bez komórek
wczoraj mój syn, 5 kl, szkoła publiczna, społecznik angazujący sią w zycie klasy
i szkoły, średnia ocen pow. 5, kólka zainteresowań, konkursy przedmiotowe, ot
takie dobre, spokojne dziecko, po szkole ze łzami w oczach oznajmił mi, że z
kolegami z klasy zbierają pieniądze na wyjazd do Warszawy do MEN i jadą
protestować przeciwko wprowadzeniu nowego rozporządzenia MEN w wiadomej sprawie,
na moje pytanie dlaczego, prosta odpowiedź, bo ogranicza to ich wolność!
PS moje dzieci nie posiadają telefonów komórkowych, ani odtwarzaczy mp3, ciuchy
schludne i czyste, bez szaleństw w zakresie marki i kasy.
PS 2 odbyłam rozmowę z dziećmi na temat mundurków , opowiadając o fartuszkach
stilonowych (podstawówka)i obowiązku noszenia tarcz( I LO), dniu mundurowym w
podstawówce(ZHP), w moim odczuciu rozmowa ta nie pomogła dzieciom w zrozumieniu
intencji ministerialnych, rozporządzenie nie pomoże w rozwiązaniu problemów
szkoły lecz jedynie je przykryje.
wychowanie dzieci powinno odbywać się przede wszystkim w rodzinie, potem szkole
PS 3 na zebranie w szkole po wizycie trójki giertychowskiej ( podstawówka +
gimnazjum) na ponad 500 uczniów przyszło ok 20 rodziców
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Ruina - rog Chelmzynskiej i Strazackiej
To był bardzo ładny pałac- właściciel (był pożądnym pracodwcą,) wyjechał razem
z źoną i córką .
W połowie lat 50-tych było w nim przdszkole i szkoła kl. I - III.
Uczęszczał obecny burmistrz Rembertowa Melak i wiele innych osób i ja .

Jest na liście zabytków - ale zamienia się coraz to w większą ruinę.
Kotański chciał wyremontować to został pogoniony.
Tyle na razie.....
Pozdrawiam. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: podstawówka Tarchomin?
moje dziecko chodzi do sp314 od zerówki - jest w II kl. Szkoła jest świetna;
kadra pedagogiczna profesjonalna. Kiedyś b. chciałam aby dziecko chodziło do
szkoły na Erazma (ze względu na wygląd), ale teraz wiam że dobrze zrobiłam
zapisując go do naszej. Szkoła może na zewnątrz i w szatniach nie wygląda zbyt
zachęcająco - bo stara, ale w środku, w salach jest dopieszczona. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Szkoły nie chcą "niegrzecznych" dzieci
Jestem mamą dziecka z Zespołem Aspergera.Nie jest on żadnym bachorem!
Uczy się w IV kl,normalnej szkoły.Przez cztery lata nie było
większych problemów z nim jako uczniem niż ze zdrowymi dziećmi.
Dużym problemem dla nauczycieli było stosowanie się do zaleceń z
poradni psychologiczno-pedagogicznej.Bo trzeba włączyć go w
aktywność na lekcji,przypilnować (stojąc przy nim-siedzi w pierwszej
ławce) by zapisał zadanie domowe /nie zapisał - nie odrobił - ocena
niedostateczna/.
Jest subwencja oświatowa na dziecko z orzeczeniem o
niepełnosprawności - tylko nie przekłada się to na opiekę nad chorym
dzieckiem.
To po jaką cholerę każą nam,rodzicom chorych dzieci,przynosić
zaświadczenia z poradni,opinie... skoro nie stosują się do zaleceń?
Miał chodzić do klasy integracyjnej.Przy zmianie nauczyciela w IV
kl. szkoła nie raczyła poinformować mnie,że klasa integracyjną
przestała być.Informuję nową wychowawczynię o chorobie syna,donoszę
materiały jakie mam na temat Zespołu Aspergera - jednak nie jest ona
zainteresowana.Bo nie ma czasu przeczytać.Bo prócz pracy w szkole ma
dom.Na pewno lubi swoją pracę i sprawia jej ona mnóstwo satysfakcji:
( Szczególnie w wakacje. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: IV LO -1986 KL.IIB
Hej,wielbiciele IV LO!Widzę,że wszyscy kręcimy się w tych samych latach
wspomnień.W 1985 roku zacząłem swoją karierę w tej miłej szkole(kl.C,profil mat-
fiz)a opiekunką(bo inaczej jej nazwać nie można)była Marzenka(Marzec).Tak to
był ubaw z nią,jedna z głupszych osób jakie spotkałem.Towarzystwo,zwłaszcza z
mojej klasy,trzyma w miarę dobry kontakt.Jeśli mnie kojarzycie to powiniście
pamiętać i takich tuzów jak:Siwy(Tomek S.)Tofek(Piotr K),Gruby(Robert
K),Kiełbola,Porczyka i innych.Miło wspominam i dziewczyny z mojej klasy Kasię
B,Dorotę G,Ewę G,Iwonę S,Magdę N.Uff było tego trochę.Skoro tak już chcecie
wiedzieć co u byłych uczniaów LO to dlaczego tak mało was było podczas
uroczystości 50-lecia???Ja i maniana22 wraz z jego kumplem bardzo fajnie się
bawiliśmy.Piszcie co u was i niech inni też wiedzą,że forum IV LO działa,a o
Zdrowskiej nic nie mówimy bo to szkoda czasu. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Antyklerykalom do przemyslenia polecam.
o indoktrynacji - do Gini
Nie chodzi o usuniecie literatury pieknej, Kotku. Biblie sama dziecku
przeczytam, ale szlag mnie trafia kiedy: 1. moje dziecie jest wiezione z okazji
dnia dziecka na wycieczke DO WADOWIC, SLADAMI OJCA SWIETEGO w wieku 7 lat 2.
Szlag mnie trafia z powodu ustepu w podreczniku Wesola Szkola kl II o tym jak
wszyscy kochamy Ojca Swietego i nie mozemy sie doczekac I Komunii Swietej - nie
wystarczy nie chodzi na religie; na nauczaniu poczatkowym cie doscignie 3.
Papieze blogoslawiace, co w pejzazu obecne znacznie czesciej niz Lenin niegdys
Tego w Hucie sie balam, ze nadepnie. 4 Ksiedza, co mnie budzi w szpitalu
codziennie na komunie i gowno go obchodzi 10 raz powtorzone, ze dziekuje
uprzejmie, na przyszlosc rowniez, ze nie wspomne o klesze, co chcial matke moja
po wypadku wyspowiadac, a jak podziekowala wypalil " Przeciez z pania jest
niedobrze bardzo i umrzec pani moze, niech sie pani lepiej...

Kurna, a jak sie komus, jak mnie taki real nie podoba, to wychodzi Bronek
Wiocha i zaczyna straszyc antyklerykalizmem, islamizmem i pedalizmem!!!!!
Jedyny, psiakrew, sprawiedliwy i tolerancyjny. Takzez i Ty, Gini. I jezeli
kiedys dojde do popierania antyreligijnych regulacji na wzor francuski, to bede
to zawdzieczac takim ludzienkom jak Wy z Bronciem. Bo moze z takimi po prostu
ani gadac, ani wspolzyc sie NIE DA... Staram sie jednak nie tracic nadziei. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Mądre rządzenie Polską - tylko z SLD
gratulujemy !
to już coś, liczyć Pan Blong umie !
no to potraktujmy to jako dobry znak na przyszłość
byc może i tak że i pozostałe obszary
u p.Blonga zaskoczą
wtedy nie będzie udowadniał /wierzymy, wierzymy/
że podstawy matematyki na poziomie I kl. szkoła podst.
opanował perfekt ale i z logiką lepiej będzie
zupełnie bez związku informuje że wg. badań ok 70-80 %
obywateli nie rozumie prostej informacji z tv
co prawda przykład logiki p.Blonga kuszący bardzo zeby wnioski pochopne...
ale powstrzymam się tym razem, bo może być inaczej
jestem przekonany /ulubiona zajawka Gierka/ że elektorat
SLD składa się z jednostek wybitnych, przyzwyczajonych do samodzielnego
pomyślunku i na pewno nie odstaje od b. wysokiego poziomu
wielce czcigodnego p.Blonga
Amen.

nurni Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Zakopane
byłam w Zakopanem w tym roku z dzieciakami ze szkoły (kl. 4,5,6) +
mój "osobisty" synek lat 6. Poszliśmy Kościeliską na Ornak i na
Iwaniecką Przełęcz, potem w dół do Chochołowskiej. Młody szedł równo
z przewodnikiem w czołówce. Na Gubałówkę weszliśmy piechotą - zero
kolejki; jedynie na Kasprowy wjechaliśmy bo nie mogliśmy znaleźc
przewodnika. Młody był zachwycony i już pyta kiedy znowu jedziemy w
góry. Odpowiedź: w maju. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Wesoła szkoła kl.II pomóżcie !:)))
Wesoła szkoła kl.II pomóżcie !:)))
Dziewczyny, ja chyba muszę wrócić do szkoły
Aż wstyd się przyznać, ale zgłupiałam i nie wiem jak zrobić takie zadanie:
Wyjaśnij pisownię wyrazów z ó. Wyrazy: słówko, lodówka.
Ułóż z nimi zdania.
Słówko bo słowo, lodówka bo ? lodowy? nie wiem
i z którymi wyrazami trzeba ułozyć zdanie, z lodówką i słówkiem czy z
odmienionymi?
Oświećcie mnie

Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: ciezko byc nienormalnym:)
ciezko byc nienormalnym:)
Codziennie rano kiedy corka wychodzi do szkoly(kl.1) martwie sie o nia strasznie.Martwie sie czy nie popchnie jej ktos na schodach,czy nie bedzie jej zimno na WF,a ma katar.Szkola jest wspolna z gimnazjum i kiedy widze rozpedzonych gimnazjalistow na schodach,na ktorych maszeruja pierwszaki to mam dosyc na caly dzien.Zastanawiam sie czy mi to kiedys przejdzie?Zastanawialam sie tez nad szkola niepubliczna,ale nie wiem czy zmieni to cokolwiek,a poza tym corka ma juz jakies kolezanki,kolegow,wiec dalam spokoj.Jestem nienormalna,to pewnik,ale kiedy mi to minie?W przedszkolu byl luzik,a teraz-horror!
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Bardzo potrzebuję podręczników
Mam podręcznik <Już w szkole>kl.3 ale niestety tylko na drugi semestr, ogólnie
są tylko dwa podręczniki reszta to ćwiczenia w których się pisze, jestem z
Katowic, jeśli reflektujesz na tę książkę pisz ewa2837@wp.pl tam częściej
odbieram, faktycznie w szkole można złożyć wniosek o stypendium dla dziecka (
nie tylko pierwszoklasisty) zapytaj w sekretariacie.Pozdrawiam. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: imponują mu najgorsi...(pierwszoklasista)
imponują mu najgorsi...(pierwszoklasista)
Mój syn chodzi do I kl. Szkoła, do ktorej chodzi jest kameralna ( w
dużym miescie), blisko domu, sporo tam dzieci z rodzin
patologicznych (taka dzielnica), ale nie tylko. Z nauką nie ma
problemów, ma świetną pamięć,dużo zainteresowań i sporą wiedzę - jak
na swój wiek i poziom klasy. Imponują mu niestety koledzy,
którzy "nie grzeszą" dobrym zachowaniem, przekleństwa dla nich to
norma, (choć z ust mojego dziecka jeszcze nie słyszałam).
Zauważyłam, ze zapał do wiedzy mu się skończył (bo po co?), zrobił
się bardzo pyskaty w stosunku do mnie i taty, za to z zapałem
opowiada o wyczynach swoich kolegów...włos na głowie mi się jeży.
Nie bawi się z tymi, którzy są równie dobrzy, lub lepsi od mojego
syna. Nie wiem, czy to dlatego, ze przed słabszymi może się
popisywać (jest jedynakiem, więc "oczko w głowie" dziadków i
wszystkich dorosłych w rodzinie). Zastanawiam się tez, czy nie
zmienić dziecku szkoły, choć wiem, ze w każdej są dzieci różne...).
Czy może coś w domu nie tak postępujemy...? nie wiem...
Czy któraś z Was ma podobne doświadczenia, odczucia, mozecie się
podzielić przemyśleniami? Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Zwiastun filmu - w j.niemieckim
dzięki , ale potrzebuję do szkoły kl 3 LO !

Bardziej własnymi slowami .
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: testy dla klas 3
Wystarczy podręcznik "wesoła szkoła"kl. 3 tam jest przykład, a wzasadzie to w
dodatkowych kartach technicznych jest sprawdzian
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: test kompetencji wesoła szkoła kl.3
test kompetencji wesoła szkoła kl.3
witam jeśli ktoś z Was ma to prosiłabym o przesłanie na pocztę:patapi@gazeta.pl
pozdrawiam Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: test kompetencji wesoła szkoła kl.3
proszę jeśli jeszcze ktoś z Was ma jeszcze test kompetencji wesoła
szkoła kl.3 to bardzo proszę mi wysłać na adres agawb@gazeta.pl Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Wesoła szkoła - pakiet do II klasy - czy juz.....
Ktoś znajomych widział w auchonie cały pakit wesołej szkoły kl 2 za 135 zł. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: małe dziecko, żywa wiara, rówieśnicy?
ja na odwrotny temat..........
..... bo nie chcę zakałdac kolejnego wątku. Wiecie co, jestem zatwardziałą
obrończynią kościoła, dla niektórych wojująca katoliczką itd itd :) ale....

Przearabiam z Emilką (tak, tak, znowu o niej) progarm 2 klasy podstawówki,
ŚWIECKI program, świeckiej podstawówki. Kiedyś myslałam że histerie róznych osób
że "polska szkoła robi się wyznanionwa" sa tylko histeriami, że szkoła jest w
100% świecka - nie chodzi o to ze nie ma w niej religii katolickiej tylko ze
nikt nie jest ZMUSZONY na nia chodzić.
Kiedy zbliżało się Boże Narodzenie, w ksiązce Emilki "Wesoła szkoła" kl. 2 na
kartach pracy z języka polskiego (nie z religii!) były polecenia:
- szopka do wycięcia i pokolorowania
- postacie świętych z niej do opisania
- ćwiczenie polegające na tym ze były narysowane 3 duże prezenty, a dziecko
miało "wybierz spośród słow wypisanych w ramce, co ty chciałbyś przynieśc
Jezuwosi w prezencie na święta: [ramka] modlitwa, dobry uczynek, pójście do
kościoła, pomoc rodzicom" i kilka jeszcze podobnych

pytanie: co miało sobie pomysleć dziecko ateistów/muzułamńskie/buddystów
czytając to ćwiczenie?

A dziś myślałam że wymięknę. Emilki praca domowa polegała na zrobieniu karty
pracy na której narysowano kalenadarz z poszczególnymi dniami od Niedzieli
Palmowej do Niedzieli Wielkanocnej. Ponizej był tekst który trzeba było
uzupełnić, zawierał opis tego co WSZYSCY robimy danego dnia np. "w Niedzielę
palmową idziemy do kościoła święcić palmy. W Wielką Sobote spotykamy się
święceniu pokarmów. W Wielkanoc składamy sobie życzenia i dzielimy się jajkiem"

Pytanie: jak sie będzie czuło dziecko protesatnckie robiąc to ćwiczenie, nie
mówiąc o małym ateiście?

Tak sobie pomyslałam że jednymym wytłumaczeniem dla takiego tekstu mogłobyby być
przekonanie autórw że to sa tylko KULTUROWE ZWYCZAJE nie mające nic wspólnego z
wiarą, ot po prostu polski folklor który każdy mały Polak znac powinien.

Dla mnie to przegiecie umieszczac takie teksty w podręczniku do j. polskiego,
podobnie jak wiersze wielbiące JP2.

Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Wesoła szkoła
Wesoła szkoła
Podręczniki "wesoła szkoła" kl.1-3 zamienię na książeczki dla dwulatki lub
oddam za koszt wysyłki.
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: podręczniki Już w szkole kl. 3 zamienię
podręczniki Już w szkole kl. 3 zamienię
uzywane , semestr 1 i 2 stan bdb. zamienię na mydlo i szmpon Bobini 2 w 1 -400 mll. Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: szkola podstawowa na Trwalej nr 52
Hej! Pozdrawiam wszystkich absolwentów 52. Ja byłam pierwszym rocznikiem, ktory
skończył tę szkołę kl 8a - wychowawcą był pan Barszczewski cudowny
matematyk.Moż ktoś z "pierwszych" jeszcz żyje i się odezwie! Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Najlepsi nauczyciele... szkola marzen...
Odnośnie Pędowskiego - super nauczyciela w gimn.nr8- nie jestem żadnym belfrem
uczę sie w tej szkole -kl.2- i nie tylko ja uważam Pedowskiego za MISTRZA - hej! Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Infekcje dróg oddechowych
Infekcje dróg oddechowych
Pani doktor błagam o pomoc!
Moja córka ma teraz 6 lat.Od małego ciągle choruje,gdy miała około 5
m.przeszła infekcje dróg moczowych.Zanim skończyła 10m.przeszła
zapalenie oskrzeli leczone antybiotykiem,myślę że to znacznie
osłabiło jej odporność.A przez ostatnie 3lata jej odporność jest
zerowa,na palcach mogę wyliczyć dni kiedy córka jest zdrowa.Choruje
ciągle na infekcje wirusowe i bakteryjne dolnych i górnych dróg
oddechowych,angina,zapalenie gardła.Wygląda to tak że przez pierwszy
tydzień rozwija się choroba,czyli temperatura około 38st.suchy
tchawiczny kaszel,cieknący lub zatkany nos.Leczona jest wtedy przez
pediatrę Eurespalem(tego leku wypiła już litry),Drosetux na kaszel-
gdy zwilgotnieje Ambroksol,Hedelix.Drugi tydzień,gdy nie ma poprawy
tem.nawet do 40,5 leczna jest antybiotykiem
(Augumentin,Klacid,Duracet,Amoxidov,Ospen,Zinnat,Ospamox).Trzeci
tydzień trwa leczenie i dochodzenie do zdrowia.Czwarty tydzień córka
wraca do szkoły kl.0 i zaczyna się wszystko od nowa.W tamtym roku,w
lipcu brała ostatnią dawkę leku na odporność Bronchowaksum który
miał być powturzony po pół roku czyli w styczniu 2009,tylko czy to
ma sens?Oprucz tego miesiącami bierze Zyrtec. Nie mogę ją
zachartować bo ona ciągle jest chora.Mieszkamy w górach warunki
mieszkaniowe są dobre.Raz w roku przez dwa tygodnie spędzamy nad
morzem.Dziecko jest dobrze odżywiane ale jest niejadkiem
waży16kg.Jesteśmy rodziną niepaloncą.Była badana laryngologicznie
lekarz nic nie stwierdził.
Klaudia jest dzieckiem bardzo wrażliwym,trochę nieśmiałym,zdarza jej
sie często płakać "bez powodu" także w szkole,co myślę też ma wpływ
na jej odporność.Dodam jeszcze że mam drugie dziecko 2,5r.które tak
samo choruje-bo wspólnie się zarażają.Chłopiec ma lekką astmę(bierze
leki wziewne-Flixotide),ma alergię na mleko krowie.Ja niepracuję bo
oni ciągle są chorzy i jestem już nerwowo wyczerpana tymi
chorobami.proszę o poradę co jeszcze można zrobić???? Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: gdzie zamówić w internecie książki Wesoła szkoła
gdzie zamówić w internecie książki Wesoła szkoła
Chcę w internecie zamówić książki bo są ponoć dużo
tańsze .Potrzebuje Wesołej szkoly kl. 3.
Proszę o informację, gdzie są najtańsze.
Dziękuję
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: mój syn w srode skoczy pół roku i juz mówi
Moja córeczka,która skonczyła 5 miesiecy przerabia z bratem (7lat) drugą
część podrecznika Wesoła Szkoła kl.1
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Pomoc ANI Z PRUSZKOWA Z 5 DZIECI
Moja prośba
Słuchajcie dziś wreszcie byłam u Ani. Wszytsko jest ok w tej chwili, dziewczynki
pokazały śliczne legitymacje w okładkach. Mają ciepło i mniej więcej co jeść.
Ania prosiła tylko o pieluchy i mleko Nestle, ale dałyśmy jej ostatnie porcje,
że starczy na tydzien.

Za dwa tygodnie są święta. Chciałabym żeby ie zabrakło im jedzenia na te dni.
Zapasy nam sie już skończyły, zostały nam 2 soki do rozcieńczenia, 6 kg mąki,
troszkę słodyczy, 2 paczki małe makaronu, 1 l mleka w kartonie, trochę
chusteczek higienicznych, jedno opakowanie "Cypiska" 1,8 kg.
Na razie wiem, że anek anek coś planuje kupic, takze malgog (ale zdaje sie że po
swiętach). Gdyby ktoś się chciał dołaczyć - zapraszam. Musze powiedzieć że Ania
jest od jakiś 3 tyg nieco spokojniejsza i pogodna. Może takie kolosalne
znaczenie dla niej ma podwyższenie tej miesięcznej celówki z MOPSu, nie wiem.
Fakt że naprawdę jest lepiej.

Dlatego nasza pomoc coraz bardziej zbliża się do "tylko" dozywiania dzieci a nie
już zaopatrywania we wszystko. Ania jako kobieta bez wykształcenia i obycia nie
orientuje się w np. znaczeniu witamin czy wapnia w rozwoju dziecka. Dlatego chce
i ciągle prosze o np. kaszki dla malych, pomimo że Ania sama kupuje kaszę mannę
ale kaszki owocowe są witaminizowane. Kiedy można kupujemy im owoce bo też dla
Ani nie jest to rzecz pierwszej potrzeby, podobnie jak ser żółty, soki itd.
Dlatego wszytskich chętnych na jakiekolwiek zakupy proszę o:

- kaszki mleczno-ryżowe
- mleko Nestle junior waniliowe
- pieluchy 7-18 kg
- cukier i ryż
- makaron swiderki i rosołowy
- puszki z pasztetem
- serki homogenizowane
- ser żółty
- np. parówki, bardzo smakowały :0)
- płatki do mleka z kartonu
- mleko z kartonu


Mamy jeszcze problem: Milenie się skończyły książki do szkoły, potrzeba kupić
trzecią część "Wesoła szkoła" kl II, z tymze najbardziej potrzeba tzw. karty do
nauki, gdyż sam podręcznik wychowawczyni powiedziała że postara sie zdobyc za darmo.
Planowalam kupić im jeszcze z pieniędzy od naszej forumowiczki, ale wczoraj
musiałam im kupić jakieś owoce, ser, małe płatki do mleka i zostało mi już tylko
14 zł. Ten podręcznik chyba kosztuje ok 20 zł. Moze ktoś chciałby fundnąć? Moze
jakaś nowa osóbka sie przyłaczy?

No i mam nadzieję, ze się nie obrażacie jak tak wymieniam i wymieniam, ale cóż:
po prostu trzeba....
pozdrawiam
kasia



- Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Najfajniejsze wycieczki w przedszkolu i szkole?
Szkoła kl. 1-2
Kopalnia złota w Złotym Stoku
Wyprawa do Straży Pożarnej
Spacer po naszym mieście z przewodnikiem
Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Podręczniki teraz tansze?
Podręczniki teraz tansze?
Tsak się zastanawiam, kiedy lepiej kupić(Wesoła Szkoła kl.2). Na
allegro box kosztuje 134pln. Czy teraz jest taniej czy bliżej
września będą tansze. Macie doświadczenia?

Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: wesoła szkoła kl 2
wesoła szkoła kl 2
Mam Prośbę do tych co mają książkę j.w. Matematyka część 2
A dokładnie na końcu książki są sprawdziany , czy mógł by mi to ktoś napisać
co tam się dokładnie znajduje. sprawdzian nr 5 i 6

Pozdrawiam Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Sprawdzian z matematyki "Wesoła szkoła" kl. 2
Sprawdzian z matematyki "Wesoła szkoła" kl. 2
Sluchajcie, jak wiecie jako wolontariuszka pomagam Emilce lat 8 z rodziny
wielodzietnej i patologicznej. Dziewczynka jest trochę opóźniona w rozwoju, z
trudemn daje radę przerabiać materiał szkolny. Chodzi ze mną do Poradni gdzie
ma fachową reedukację oraz jeszcze ze mną 2 razy w tyg się spotykamy.

Gorzej jej idzie z j. polskim. Lepiej z matmą. Podeczniki do kl II mają co
miesiąc sprawdziany - umieszczone normlanie w książce. Na sprawdzian są
wywrywane jako "karta pracy" dla dziecka i jest sprawdzian. Ksiązki akurat w
tej szkole sa cały czas u pani ale nie jest to norma chyba i moga być równie
dobrze w domu. Ja wpadłam teraz w 2gim semestrze ma pomysł skserowania owych
sprawdzianów i cały marzec ćwiczyłam z Emilką zadania jakie będzie miała na
sparwdzianie - wymyślałam podobnie, ćwiczyłyśmy na figurach - zabawkach itd, w
koncu robiłyśmy sprawdzian na brudno. Po takim treningu Emilka przyniosła
PIERWSZY RAZ W ZYCIU ocenę "bardzo dobrze z minusem". Było to głównie
dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, takze figury geometryczne. Emilka
dzień przed sprawdzianem zrobiła u mnie sama cały sprawdzian. Liczyła SAMA.

Dziś była w szkole wziąc dla niej karty pracy bo jest chora. Dopadła mnie
wychowacwzyni i powiedziała że "Emilka się przyznała że ciocia skserowała jej
sprawdzian i ze ćwiczyła, wie pani... dziecko jest szczere. Ja się dziwię że
skoro Emilka ma takie problemy z pisaniem ze słuchu i pamieci to jak ona
zapamiętała te wszytskie wyniki i powpisywała je na sprawdzianie?" Zatkało
mnie. Oczywiście to nie pierwszy raz problem z panią Emilki, którą ją po
prostu tępi ale...

1. czy rzeczywiście nie wolno z dzieckiem ćwiczyć tych sprawdzianów wczesniej
skoro sa wydrukowane w książce?
2. czy ktoś miał podobną sytuację, czy mam jakoś zareagować ostrzej?

Ja powiedziałam stanowczo pani że Emilka liczyła to sama ale pani nie wierzy! Przeglądaj resztę wypowiedzi



Temat: Przeniesione wątki
22-12-2006
Salon:
molestowanie
Autor: mbwj88
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54330565
Ot takie pytanko, na kilka minut
Autor: marysienka44
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54215040
Jak się nazywają te lamy z tureckich restauracji?
Autor: hanna100
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54308859
Czy któraś mam ma 11 nr Dziecka??
Autor: emwu55
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54304774
Gdzie w necie można znaleźć coś takiego ???
Autor: mm11
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54155208
Wesoła szkoła kl.II pomóżcie ! ))
Autor: pade
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54204948
Słyszałyście to ?
Autor: denea
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=582&w=54236874
Zamiana, czyli cos za cos:
Naklejki do KUbusia Puchatka PANINI
Autor: dorotaa3
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=16712&w=54187710
Prawo i pieniądze:
do allegrowiczek.
Autor: indiaaa
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=584&w=54328280
streszczenia w internecie?któraś z mam pisze?
Autor: mmu
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=584&w=54283620
Jedzenie:
Przepisy na świąteczne potrawy
Autor: ulfa
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=579&w=54311590
Sylwester z fondue - znacie przeisy?
Autor: hanna100
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=579&w=54309043
Zdrowie dziecka:
Duży siniak-doradźcie proszę
Autor: karolina10000
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=577&w=54306624
szczepionki przeciwko odrze nie ma?
Autor: jowita771
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=577&w=54315466
Mama cud:
Która z Mam korygowała nos operacyjnie?
Autor: mamarazydwa1
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=580&w=54315627
Przeglądaj resztę wypowiedzi
All right reserved.
© Życie nieświadome nie jest warte tego, by je przeżyć... & Zdrowie